Sunday, March 22, 2020

India Backpack Trip - Hyderabad

India Backpack Trip 2016 - Hyderabad


Bandar Hyderabad bersih dan moden, dah macam di KL pulak rasanya. Itu lah dari persepsi kaca mata ku bila tiba di airport Hyderabad dan lepas tu melihat pemandangan semasa dalam perjalanan dengan teksi.


Kami langsung ke hotel dan check-in. Wahh..bagus jugak.. hotel tu dekat kawasan deretan kedai tempat shopping ler... hancus! hahaha..

Ramai yang mamai dan lemau ni.. ye lah.. semalam nya tu tidur-tidur ayam je kat airport kan.. Lepas check-in ..ai is fengsan tidur..


Tengahari tu, ada 3 orang member gi merayau ke Charminar Bazaar, nak berposing dengan pakaian 'anarkali' lagi.. Yang lain tu, tak larat nak keluar dah... hahahaa.. sebenarnya.. memasing dah mula 'homesick' sebab dah lama sangat tinggalkan rumah.. ada yang layan youtube jer sambil lepak kat katil.. heheeee..

klik SINI


Petang, kitorang semua pergi ke GVK Mall. 
Haaa.. sebab.. kat situ ada HRC Hyderabad... 






Esoknya (2nd day in Hyderabad) lepas breakfast, kitorang still lepak lagi kat bilik.. still keletihan semua. So, dah petang baru kitorang keluar gi jalan-jalan. well, actually.. dorang shopping lagi! Isshh isshh...

3rd day in Hyderabad. Lepas breakfast, keluar... usha-usha lagi kedai.. hahahaa.. lepas tu nak gi try the best Briyani in Hyderabad... World Favourite Biryani.. hmmm.. memang sedap.. Paradise Restaurant... restoran nya besar.. dan orang datang pun ramai, sampai kena beratur.. nak tengok dan terliur, sila klik SINI.


Lepas tu, kitorang balik ke hotel untuk check-out dan terus ke airport untuk penerbangan balik ke KL. Hoooiiiii.. masa tu betul rasa tak zabarrr nak balik rumah.. hahahaaa..

Last sekali, ada beberapa Tips yang ku tulis 
kat link blog tu jika nak ke India...
                               
Berbagai pengalaman yang dikutip di sepanjang trip ini dan berbagai kenderaan serta haiwan yang kami telah tunggangi..

Sekian trip kembara kami ke bumi India 
selama 17 hari... 
           Bye!   Namaste!


No comments:

Post a Comment

Sightseeing Tokyo, Japan

Sightseeing Tokyo, Japan April 2016 | Sightseeing Tokyo Trip backpack ke Jepun selama 11 hari. Sempat menjejaki Tokyo, Kawaguchi (Moun...